Mruss
Szeryf strony

Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Falona
|
Wysłany: Nie 19:55, 25 Lis 2007 Temat postu: "odbicie dzieciaka" LARP |
|
|
scenariusz który graliśmy po raz pierwszy na dębach 25.XI. 07, wstępnie opisany jak czegoś komuś brakuje to niech pisze!!
Jest to scenariusz na około 10-12 osób, o lekkich założeniach larpowych.
Orientacyjny czas gry 20-60 minut.
TŁO FABULARNE
Kolejne tury rozmów między Rosją a UE. Sytuacja jest niemalże kryzysowa min. silne zatargi między Rosją a Polską, wykryte instalacje podsłuchowe w rurociągu północnym czy też nadmierne wg światowych norm zatrucie wód Morza Bałtyckiego przez Rosję. Dlatego też Rosja zmuszona jest do ustępstw co nie podoba się pewnym kręgom marzącym nadal o "wielkiej matiuszce Rasiij". Rozmowy odbywają sie w Warszawie. W trakcie konferencji doszło do brutalnego napadu i porwania 9 letniego dziecka jednego z szefów rozmów ze strony UE. Sprawę udaje się zatuszować na tyle że nie przeniknęła do mediów, rozmowy nadal trwają ale są bliskie zerwaniu. Strona Rosyjska zdaje się o niczym nie wiedzieć (jak na razie ). 4 godziny po porwaniu do organów bezpieczeństwa dociera nagranie w którym zamaskowani porywacze grożą śmiercią dziecka oraz kolejnymi akcjami jeśli UE nie odstąpi od jak to stwierdzili "dalszego poniżania największego państwa na świecie które całą tą Europę mogło by zniszczyć jednym pierdnięcie etc." Po dokładnej analizie nagrania i wyłowienia z tła pewnej rozmowy zostaje zidentyfikowany szef bandy. Jest to Iwan Pakupniczyk , Rosyjski nacjonalisto-komunista. W tym samym czasie informacje o porwaniu docierają do strony Rosyjskiej. Na szczęście udaje się zlokalizować Iwana na podstawie jego rozmowy przez telefon komórkowy. Wg tych danych znajduje sie on na terenie Białorusi, w opuszczonym PGR-ze koło małej wsi ok 50 km-ów na północ od Mińska. Z kilku powodów jedyną możliwą formą reakcji jest wysłanie małej 4 osobowej grupy Polskiej jednostki specjalnej co też niezwłocznie następuje. Tuż przed przystąpieniem do akcji nadchodzi komunikat o dużej mobilizacji Rosyjskich służb specjalnych, wg analityków można się ich spodziewać na miejscu od 30 min do godziny. Niedopuszczalne jest odbicie dziecka przez stronę Rosyjską gdyż umocni to ich pozycję w stosunkach z Europą. Tak samo niepożądane jest odzyskanie dziecka przez służby Białoruskie gdyż wymusi to wdzięczność europejskich elit wobec dyktatora Łukaszenki.
2 strony
- "specjal forces"- 3-4 osoby
- ochrona/porywacze - reszta składu
- "dzieciak" (jakaś deska czy też mały karton tak żeby jedna osoba mogła to przenieść w jednej ręce, dzieciak jest naszprycowany jakimś stafem i przez całą akcję jest nieprzytomny)
"ODPRAWA" PORYWACZY
Nu towarisze!! Malczik śpi a my czekamy jeszcze do jutra na odpowiedz tych kapitalistycznych świń!! Jak nie to go riezamy i bierzemy kolejnego!! A na razie kilku na patrol niech spada a ty Sasza rozdawaj kartioszki to se walniemy kilka rundek!
ODPRAWA SF
Cel jest jasny! Wchodzimy po cichutku zabieramy dzieciaka i udajemy się do jednego z 2 Vanów stojących na posesji i się ewakuujemy. Trzeba to zrobić sprawnie gdyż za mniej więcej 45 minut będą tu Ruskie i wtedy jest nieciekawie, tak samo jak się rozegra tu strzelanina to się zjawi tu KGB Łukaszenki co też dobrze nie wróży dlatego strzelamy w ostateczności.
MIEJSCE STARTU
SF- w grupie gdzieś koło budynku
porywacze- większa grupa siedzi i gra w karty w pokoju w bezpośrednim sąsiedztwie sali gdzie jest przetrzymywany dzieciak. 2-3 ludzi jest na patrolu. Tutaj jest właśnie element LARPU gdyż porywacze muszą grać że nie spodziewają się akcji SF. Tzn grupa siedząca w pokoju ma zabezpieczone karabiny oparte gdzieś pod ścianą. Natomiast patrolujący mają broń przewieszoną przez ramię itp. i też nie przykładają sie zbytnio do pilnowania otoczenia. Raczej sobie spacerują niż patrolują.
WARUNKI WYGRANEJ/PRZEGRANEJ:
- SF odtransportowanie żywego "dzieciaka" do punktu ewakuacyjnego
- O/P nie dopuszczenie do odbicia "dzieciaka" i ewakuacja
- zabicia "dzieciaka" przez którąś ze stron przegrana tej strony
- nie wydostanie się którejś ze strony z dzieciakiem do Pkt. Ew. w przeciągu 10 min od pierwszego wystrzału= przegrana obu ekip
- Nie wydostanie się z lokacji którejś ze stron w ustalonym wcześniej czasie (30 - 60 min.)= przybycie dużej grupy specnazu która kosi zarówno porywaczy jak i SF=przegrana obu stron
PUNKTY EWAKUACYJNE
2 opancerzone vany zaparkowane w różnych miejscach posesji. Kluczyki są w posiadaniu 2 porywaczy. Odpalenie samochodu kluczykiem zajmie 10 sek. natomiast bez kluczyka dla SF-30 sek dla porywaczy- 45 sek. Odpalenie samochodu zaalarmuje porywaczy. Ponieważ vany są opancerzone osoby które się w nich znajdą nie mogą zostać trafione i same także nie mogą strzelać.
UWAGI:
1. Graliśmy w hotelu więc trudno stwierdzić jak scen. może się sprawdzić w innych warunkach typu: las (chociaż tutaj sądzę że 2 namioty załatwią sprawę) czy też domek jednorodzinny.
2. Należy pamiętać, że to scenario jest nastawione na zabawę SF, druga strona robi za gobliny w typowej grze RPG, ale że scen. jest krótki to każdy zdąży zagrać jako atakujący
3. Proporcje między stronami powinny być takie żeby SF nie mieli szans w bezpośrednim szturmie, w końcu muszą opracować jakąś sensowną taktykę!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|